søndag 6. september 2009

LERKE 16 uker

Jeg satt rent så avslappet i godstolen nå i kveldinga, med brodering på fang - da jeg plutselig kom på at Lerke er jo 16 uker idag...Hundene har hele dagen vært sammen med Terje, mens jeg har hjulpet til i barnedåp. Min niese May, døpte sitt 3.barn idag - og det var riktig så trivelig å få hjelpe til på kjøkkenet og samtidig delta. Jeg har kost med med masse deilig mat, herlige kaker, en god prat + "jobbet" på kjøkkenet innimellom. Tilbake til Lerke - henne fanget jeg i linsen ute i gangen, hvor hun hadde tatt kvelden. Orket såvidt lee på øyelokka først, men så kom hun på at hun kunne like godt reise seg...Det var nok også! Beina har vokst fælt i det siste, så noe ståbilde, ville likevel være uaktuelt. Merkelig hvor ujevnt de vokser disse 4-bente! Helga er strax over. Den har gått styggfort! Barnevakt for barnebarn fredagskvelden - baking av kaker til å "gi bort" lørdagen + l i t t rydding /rengjøring - ja vi la jo t.o.m. torv på et lite tak som Terje har fiksa. Siden han ikke var h e l t god i ryggen, ble jeg med for å legge på plass torvene han lempet opp til meg - og så dagen idag som bare har fløyet...
Imorgen venter en ny ubrukt uke, men nye sjanser. Det er bra - for jeg må ikke glemme morgenmøtet kl 8 - igjen...

1 kommentar:

Emilie Oshaug sa...

Hei Rebecca! Dette er Emilie. Bloggen din er utrolig fin og du tar kjempe fine bilder. Jeg har også en blogg: www.emilieoshaug.blogg.no