lørdag 26. september 2009

God HØSThelg til dere alle!

Puh - endelig kom vi oss ut på en tur idag også. Jeg tok Hulda og Emily - for de går svært godt sammen i bånd. Lerke var med Terje. Blir "bare tull" om Lerke og Emily går sammen! Det positive med å ha hund vet vel de fleste nå - at en bare MÅ ut! Vær elller ikke vær! Vi har hatt VEL MYE av den sorten i september - og jeg er faktisk møkka lei våte, skitne hunder & hus! Idag lot jeg hund være hund og tok en bytur! Jeg var aldeles ikke alene om å "kjøpe meg godt humør" idag, nei! Vanskelig å finne plass til bilen rundt Roseby i Molde...Inne på kjøpesentret var det stinn brakke! Kort fortalt - det vart en kort bytur - MEN den gjorde underverker :)
Nå er lørdagskvelden her. Gubben er på jakt ennå og blir nok der til mørket stjeler all sikt - om ikke en hjort skulle dukke opp før den tid...Jeg skal lage en god fiskesuppe med fisk og reker m.m. oppi. Godt brød og god hvitvin setter prikken over i`en vil jeg tro...Jeg lagde piroger igårkveld, og vi åt altfor mye - derfor noe "lettere" ikveld.
Imorgen er det bernertreff i Molde - om ikke været setter en stopper for oss. Har sett fram til å møte gjengen igjen - så tror det skal mye til for at vi ikke skal ta den time lange kjøreturen...Denne gang med 2 golden og 1 berner.

Ingen kommentarer: