lørdag 7. mars 2009

En tøff dag er snart over...

Ikveld blir det tidlig til sengs - lørdagskveld til tross så er jeg sjakk matt. Det er tøft på mange måter å miste en valp OG å finne ut at 2 andre valper suger dårlig mor. Jeg har bodd i valpekassen idag - svett og tårevåt...Hvor var idyllen etter en valpefødsel, tenker en innimellom. Det går jo i ett natt & dag - så en blir ikke h e l t seg selv heller da. Føler jeg er ved siden av meg selv - sliten pga av søvnmangel. Han vi mista idag, var gutten som kom rett etter den dødfødte hos veterinæren natt til fredag - eller på morgenkvisten er vel rettere å si. De to som suger dårlig, er de som ble født i bilen på veg hjem - uten at jeg kan si om det er noen sammenheng. De har iallefall kommet seg utover dagen idag. Hyppig lagt til pupp 0g så et lite tilskudd av geitemelk via pipette mens den suger på finger`n... Slik må vi fortsette nå framover, dag & natt, til vi ser de greier seg selv sammen med mor.
Jeg fikk også et herlig måltid ikveld - servert av min mann. Herrlig, smakte det - med god rødvin til :) Visst var det jo lørdagskveld, lell :)

2 kommentarer:

Monika sa...

Tenker på dere
klemma fra monika

Havfruen sa...

Huff...Ønsker dere lykke til videre.
Ikke gøy å miste valper. Du har en slitsom men forhåpentligvis også en givende tid foran deg.
Fant deg inne hos Monika.