torsdag 20. november 2008

Mørketid og mørketid ...

Imorgen kommer iallefall solstrålene våre hjem - kjørende fra Oslo...La oss krysse fingrer for at føret blir godt. Et lyspunkt blir iallefall dette i mørketida :) Denne gla`nyheten kom til oss idag - helt uventa...Mathea hadde sagt noe sånt som dette på veg hjem fra barnehagen idag :" Jeg skal på ferie til Onkel  og Beste Bud...Trulte er død - men Hulda er ikke død, nei..." Så de tenker nok sitt de små... Hun har også prata om "baby-Trulte" - om at Beste skal få det...
Mens jeg forberedte ankomsten i ettermiddag - redde opp senger etc., så dala snøen ned utenfor :) Følte nesten det er jul imorgen, vetdu... Om det ikke er virkeligheten, så ble det iallefall bursdagsfeiring ikveld! Min spreke far fyller nemlig 74 idag, den 20.11. - og siden min mor fyller samme ant år den 25. - slår de likegodt 2 fluer i èn smekk på denne dato. Lurt :) Trivelig lag med god mat sammen med søsken og annen familie gjør jo susen på en kald novemberkveld.
Til helga venter enda flere selskaper...Min niese May blir 33 lørdag, så da blir det Molde-tur på oss! Søndag 23., er det Daniels dag. Tenk at da blir lisjegutten vår 1 år! Den dagen må han nok finne seg i å dele med pappa`n sin - som da bli 32!
Dermed er det duket for en familie-helg! Vi gleder oss til det!

Ingen kommentarer: