fredag 7. november 2008

God helg dere!

Det er seint - torsdagen har blitt til fredag faktisk! Vært på klubb og da er det godt å tømme hodet litt før en køyer. Vi har spist god mat, drukket masse kaffe, skravla mye og strikka litt. Ja, vi skåla t.o.m. i rødvin fordi alle jentene tok seg tid til denne kvelden. Det er jammen lenge siden vi var samla alle 8. Merkelig hvor travelt kvinner midt i livet har det da...Alle føler de hadde bedre tid før. Jammen er det deilig å slappe av en slik kveld i måneden, som vi har gjort det siden vi hadde småunger. Hehe - nå sitter vi der som bestemødre!
Idet jeg svingte inn her hjemme, såg jeg lyset som brenner under stjernehimmelen borte på marka - hvor Trulte hviler. Kjente savnet rive i meg! Det er nå 9 dager siden hun døde fra oss. Det er også 9 dager siden jeg var på bloggen. Har vært "tom" på en måte. I disse dager kjenner jeg at tomrommet fylles med håp...Hva tror du det kan bety? Jo - vi har et håp om ei ny Trulte engang uti 2009. Jeg er ofte inn på www.leearmand.com sin hjemmeside og blogg - følger nøye med på det som skjer hos Elin og Torill. Spennende. Ser for meg at ventetiden vil fortone seg uendelig l a n g - men den som venter på noe godt venter jo ikke forgjeves. Den saken er vel kjent. Når det gjelder Hulda, så kan vi ikke si at hun virker så sørgmodig - tvert imot. Hun har jo blomstra opp etter hun fikk 100% oppmerksomhet fra alle. Igårkveld , tro det eller ei, så kom hun t.o.m. oppi Terje`s fang, i godstolen, slik bare Trulte pleide gjøre...Pussige greier. I helga skal hun være hos tante Edel og onkel Harald, mens vi skal swinge oss i Ålesund :) Hun skulle jo være med og sove på hotell hun også, men tante og onkel ville gjerne låne henne:) Går dere inn på http://dansefolket.no ser dere hvem vi skal swinge oss til - nemlig PK & Dansefolket. Der trakterer vår eldste pode gitarer, inkl steelgitaren. Gleder med til dette - men først skal jeg tidlig avsted til jobb imorgen - så nå MÅ jeg bare køye. Ha ei fin helg alle sammen - og husk at det er farsdag, så stell godt med alle pappaene og bestefedrene rundt omkring :)

1 kommentar:

Christina sa...

Godt å se at du er tilbake, Rebekka. Har tenkt mye på deg.
Kos dere i helgen.
Klem