lørdag 30. januar 2010

GLEDE...

Vinteren har grepet om oss ennå - selv her ute på Vestlandskysten. Bare hold-hold-hold, hvisker jeg...Tørr jo ikke si det så høyt, for jeg tror ikke det er så mange som liker det. De fleste vil vel helst ha sommer hele året...Lerke og jeg liker snøen iallefall! Hulda også :) Kanskje verre med brøyter`n med fres i? Hehe. Iallefall glad jeg har ham i disse dager! Likeså fresen :) Den flytter på snøen så lett som bare det!  Kontraster gir glede - for vi kan jo ha litt vår i vinduskarmen selv om det snør ute...:)

3 kommentarer:

Monika sa...

fine bilder ;O)
like mye sne hos dere som her jo
Klemma

ams sa...

Så koselig bilde av Lerke. Her har du fanget vårstemning på en god vinterdag.

Vigdis sa...

Hei Hei!
Da har jeg lest litt på bloggen din vet du, kjempekoselig m masse flotte bilder både av natur og hunder :o))
Ja, d er virkelig lenge siden sist. Det var vel i Karstein's begravelse kanskje? Tiden flyr...
Her hos oss har vi d bra. Ungene travelt opptatt m skole og venner ( Tuva Amalie 8.kl og Trond Eirik 1.vgs)
Vi har også 3 hunder som tar en del tid. 2 Alaska husky'er og en Dunker + ei katt. Må har litt dyr så d blir litt liv rundt en.
Du er velkommen inn på min blogg også, Rebekka! Jeg skriver litt når jeg får ånden over meg, om d meste og ingenting :o))
Hils t alle dine!
Klem Vigdis :o))