onsdag 16. desember 2009

Minner...


Takk til tante Eldrid som ga meg denne Juleminnedagboken i år 2000! Nå er det faktisk 9. året jeg setter meg ned hver kveld og noterer i denne boken hva som skjer i tida og i hjemmet i den søte adventstid. Fra 1.des. til og med 31.des. er det satt av plass til dagsnotater. Her kan en da lese hva som gjøes i desember måned - gjennom faktisk 20 år, som denne boken er laget for... Det er plass for julegjestens hilsen til huset. Bilder kan du lime inn.  En ny, god oppskrift ? Hvem sendte du julebrev til ? Hva bestod menyen av ? Hvilke kaker bakte du ? Hva bør du huske til neste år ? Det kan jo være litt av hvert - med stort sett er det likt år etter år. Heldigvis, får jeg vel si...I  2005 ble vårt første barnebarn født, og etter det har vi fått to til - så det er selvfølgelig artig å se hva som skjedde ifjor på samme tid, i forhold til bl.a. dem...Denne boken blir nok mere verdifull for hver år som går.

1 kommentar:

Monika sa...

Hehe - jo andre boller til neste år :)
er jo lov å kose seg litt no i jula veit du - og vi kosa oss masse - skulle koste meg sammen med deg også - men du bor jo så langt unna - min venn :)

men neste år - ja da skal vi bli flinkere - og kor artig med bryllup
morgenklemma fra monika