lørdag 20. juni 2009

GOD SOMMER!

Nå er nok tiden inne for å ønske alle dere der ute en riktig GOD SOMMER! Det er midtsommer - den vakreste tiden i Norge. Markblomstene pynter opp overalt omkring oss. Èn fordel med at dagtemperaturen ikke er så altfor høy ennå, er at vi får beholde denne vakre floraen lengre...Vi våkna til en sommerlig 20.juni uti Bud idag. Da finnes ingen finere plass på jord, påstår jeg :) Samtidig tenker jeg på våre 3 sønner m/kone/samboere og barn, mine foreldre og søsken/nieser/nevøer som i 14 dager oppholder seg på Mallorca...Der kunne vi også vært - men for det første trodde jeg vi hadde bernervalp i huset på denne tida, - og for det andre takler jeg ikke varmen ved sydligere breddegrader midtsommers. Istedet er vi hjemme, hvor det faktisk klekkes kyllinger i helga. Spennende å se om eggevekslingen med en "høne-venninne" gir resultat...Hittil er det kun kommet 3 brahma-kyllinger fra egen farm :) Terje legger dekke på kaia vår ved Brenneriet på Kråkholmen i helga. Hulda og jeg tar oss nok en tur dit iløpet av dagen...
Nå er det 2 skoledager igjen før jeg kan si jeg har ferie. Vi holder faktisk på til St.Hans i år.
God sommer ønskes dere alle. Pass godt på hundene i varmen. Tror jeg passer svært så godt sammen med berner`n - jeg som ikke "tåler" varmen...

2 kommentarer:

Marianne@kennel-gamwich sa...

Hei!

God sommer :-P
Vi her østafor venter faktisk fortsatt på sommervarmen. De sier den skal komme til uka....
Klem
M

MITT FARGERIKE sa...

Vil ønske deg og dine ein fin sommar og ein velfortent ferie, litt rart å tenke på at om eit år er "eg" ferdig med grunnskulesystemet.
Beundrar alle som jobbar der og gjer ein innsats for ungane våre som skal bli framtidas generasjonar.
Kos deg i sommar og håper kvalpen kjem snart!