fredag 1. mai 2009

1.mai 09 - ARBEIDERENES DAG !

- Noe vi kan skrive under på oppi Hulderhaugen! Terje dro på Kråkholmen fra morran. Det er fundamentene for kai på Tranbrenneriet vårt det jobbes med for tida. Imens tok jeg et tak i heimen - eller rettere sagt utenfor heimen...Jeg starta med å ta hundene med for å plante i krukkene ved inngangen til kirka vår. Hulda og Tiger leika seg på kirkebakken imens ! Vet det er tidlig å plante ut ennå, men det er bryllup imorgen + samtalegudstjeneste søndag...Derfor tenkte jeg det ville være fint å pynte litt opp :) 1.mai er dagen da frø fra ringblomst og blomkarse blir lagt direkte ut i jorda her hjemme. Fikk samtidig rydda litt opp i beddene. Herlig å få lov å holde på med ting man liker, når det er omkr +18 og IKKE "nårråvinj" :) Tiger er med på det meste vi gjør - så også til Kråkholmen på ettermiddag. Vi tok med spekemat, potetsalat og varm potet og dro avgårde. Bare 20 min med bil! Fra parkerinsplassen er det bare 5 min å gå bort til Brenneriet vårt...Der satt vi på berget og nytte både utsikten og det deilige været, samt kikka på Tiger som glir inn i alle situasjoner på en måte som gjør oss veldig fornøyde - så langt. Det kom nemlig en del besøk mens vi satt der - og de ble tatt åpent imot med en logrende hale ...


Ingen kommentarer: