tirsdag 6. januar 2009

Lenge siden sist...

Det har blitt en l a n g pause fra blogg og data her i huset. Jula har fløyet i rekordfart! Sikkert noe med at vi har hatt alle hjemme, så barn og barnebarn har fått all vår oppmerksomhet :) Det har vært 2 herlige uker!
Nå har vi såvidt begynt på et nytt år...Januar er en herlig måned...Tenk så mange blanke ark som ligger der forran oss og bare venter på å bli fyllt opp...Det er opp til meg selv hva som skal være innholdet - stort sett da. Jeg er jo ikke riktig pensjonist ennå - så en del må jeg nok innordne meg i forhold til jobb bl.a. - hihi . Men fritida mi kan ingen ta ifra meg - og den håper jeg å kunne fylle med masse deilig hund og hund og hund :) - som kan følge meg på turer her omkring hver dag. Ellers også på våre felles turer rundt omkring på hundetreff, utstillinger og ferier :)
2.januar dro vi mot Hamar og Ridabu til Hilde og Tiger! Han tok imot oss i porten - så god og glad! Hulda var på topp løpetid denne første helga i det nye året, så det skal bli spennende å se om dette besøket gir resultat omkr. uke 10/11. Vi satser på ultralyd i slutten av januar.
Vår yngste sønn og samboer satt på med oss på denne turen tilbake til Oslo igjen etter endt juleferie hjemme. Vi ble i Oslo til den 4. På hjemturen ble det atter en visitt hos Tiger - hvor Hulda og han "smalt sammen" tvert, og det ble et heng på 35 min.!
I tillegg til dette er vi så-å-å spente på hva Tilla gjemmer inni magen sin...Vi venter jo fælt på ei ny lita Trulte-mor...- Omkr uke 4 vil gi oss svar på det. Så dette året 2009 har masse spennende i vente :)

Ingen kommentarer: