lørdag 31. januar 2009

Hjemmeside...

For en tid tilbake - i fjor - begynte jeg å eksperimentere og prøve lage meg en hjemmeside...Tror jeg satt en hel søndag - føltes iallefall slik. Jeg gikk lei og la det hele på is - inntil det hadde gått 1 mnd., og det kom en forespørsel om jeg ville beholde "sida" mi? Eller skulle den legges ned? Jeg lot den få en sjanse til og legger ut adr her http://www.123hjemmeside.no/HULDERHAUGEN Det er jo bloggen jeg har benytta til nå - og jeg har følt at den har tatt nok tid - så vi får se hvordan dette vil funke i framtida...Blogg eller hjemmeside - eller begge deler?
Èn ting er sikkert : NÅ skal Hulda og jeg UT - opp på fjellet vårt! Vi har et NYDELIG vær!!! Stille, sol, +5, men frossen bakke for det er kaldt om natta :) Hulda er GLAD og sprek, men det er visse tegn som tyder på at det k a n være noe derinne i magen hennes... Mandagen får vi svaret....:) Da venter ultralyd kl.17.30 !

GOD HELG til store og små - to og firbente :)

Ingen kommentarer: