søndag 14. desember 2008

3.søndag i advent...

Denne helga er viet til heimen..."Alt" henger ute i kulden = alle "smådyr" skal frysest ( hehe) - mens de store dyra inne får leve i fred :) Har funnet ut at i midtuka blir ikke så mye gjort etter jobb - bare det høyst nødvendige...Siden vi tjuvstarter litt på jula iår, fordi vi skal ha barnedåp f.k. søndag, 21.des. , så må bare ting i heimen skje nå, denne helga! Laga 2 tårnkakedeiger sent igårkveld - og dem er det første jeg skal bearbeide nå på morgenkvisten. Når lyset etterhvert vil komme, så er det vel vaskebøtta som må fram...:( Bare MÅ ! Det er i slike sammenhenger jeg ønsker vi bare hadde et bittelite krypinn - gubben, hundene og jeg...Virkeligheten er nok en annen :) Åkke som - jeg skal i kirken på julekonsert i ettermiddag - og innen den tid skal jeg være i mål her hjemme...Så da er det vel bare å sette igang.
"Måtte" bare legge inn et bilde av Hulda sammen med Trulte fra en annen jul...Kjenner savnet...
Ha en fin 3.søndag i advent alle sammen!
Husk - det er ikke vits i å stresse, for vi rekker ikke "alt" likevel...Vi er jo bare human beeings...
KOS DERE - og NYT DAGEN IDAG :)

Ingen kommentarer: