tirsdag 24. november 2009

Hemmelig Venn...

- Det stod det utenpå en konvolutt som lå i postkassa mi på jobb idag...Inni konvolutten lå en bitteliten lapp - med et navn på. Det var navnet på en kollega. Alle mine kollegaer på skolen hadde fått tilsvarende,- bare med andre navn på selvfølgelig. Hvorfor en "hemmelig venn" på jobb da?  Jo, iløpet av desember skal jeg da glede eller oppmuntre denne hemmelige vennen min, enten verbalt eller konkret...Vise at jeg setter pris på vedkommende og på jobben hun/han gjør.Det kan gjøres på forskjellige måter, men jeg må ikke røpe meg - hverken overfor vennen min, eller andre kollegaer...Hmm - kan bli litt spennende dette. Tror nok det vil skape en positiv atmosfære på arbeidsplassen - som igjen gir ekstra energi - som igjen kommer alle tilgode, spesielt elevene kanskje...?
Skal bli spennede å se hva som skjer nå framover i forhold til "Hemmelig venn" prosjektet som er i regi  rektor Anne Kristine - ei riktig så kreativ dame :) Hun er med på å gjøre arbeidsplassen vår til et enda bedre sted å være - og jeg gleder meg over å få dra til Hustad Skole hver eneste dag :)

- Smilet i øyet er lyset i vinduet, som forteller at hjertet er hjemme...

1 kommentar:

Anlaug sa...

Morsomt at det er dere voksne som fikk hemmelig venn. Har vært med på opplegget med elever:-)