torsdag 1. oktober 2009

Jentene oppi Hulderhaugen...

Takk til deg Tone, som koser deg med å mixe og trikse med bilder for tida! Din nye hobby kommer jo til glede for mange fler enn deg selv, serdu :) Jeg deler den nå med dere andre på min blogg...
Vet en del hundefolk setter nesa mot Hamar og utstilling denne 1. helga i oktober! Lykke til alle sammen! Tone kunne fortelle om BLÅ himmel da de ankom Hamar idag! Hva er det liksom?? Tenk å fortelle noe sånt til en vestlending, som ikke har sett blå himmel siden omtrent slutten av august da, gitt....Værsjuk og værsjuk fru Blom...Jo-o, innrømmer vel at mye energi går med til å holde humøret oppe. Si til meg selv at ting kunne vært verre, Rebekka...Du er frisk - ja, hele familien min er det! Jeg kan faktisk stå opp hver dag, og gjøre et valg der og da: Skal jeg være sur :( eller blid :) idag - selv om det er grått og vått og det stormer ute ? En kan jo bare ikke gå rundt og sippe i uke etter uke!!
UT PÅ TUR - det er medisin mot mangt...- også mot værsjuken...

Ingen kommentarer: