søndag 26. april 2009

Ei aktiv helg er snart historie...

Det lakker og lir mot søndagskveld...Hadde egentlig tenkt oss til Sunndal idag - for å "bare" se på hundeutstilling...Kom til å "tenke" igårkveld - på at valpene ikke er vaksinert. Dette er et såpass stort stevne med masse hund - dermed tok vi ikke risken på at valpene skulle bli smittet av et eller annet. Det ville vært dumt! Derfor har det blitt en familiesøndag istedet - og det har vært en riktig trivelig dag :) Idette fine været har hundene fått vært mye ute - hvor de stortrives! Vi har vært på dødsboauksjon på "Huset" i formiddag. Det er jo underholdende og sosialt + at vi var nysgjerrig på hva Inge Pettersen hadde med på lasset sitt til Bud denne søndagen...Vi skulle jo ikke ha noe verdens ting - for huset vårt er fullt !!! Tvert jeg kom dit såg jeg fjøskrakken! Obs! Den kan jeg lett ta bakpå sykkelen...Den vil bli fin å sitte på for barnebarna. Har riktignok èn fra før - men jeg har jo TRE barnebarn...:) Slik ble det! Krakken ble min :) Det ble å trå hjem - lufte og fòre hunder før neste arrangement starta!
Deretter bars det avgårde til sykkelmarsj ilag med mine foreldre og vår sønn  m/ kone og Daniel + 170 andre "sprekinger". 2 matstasjoner og 1 konkurranse passerte vi på den 1mil lange turen rundt fjellet vårt Gulberget.
Gler meg alltid hjem til hundene etter ei stund borte fra dem. De er så trivelige nå - hopper og spretter utom huset. Ser de er ganske stabile og stedsbundne - de leker rett utom døra og på et parti bort til hønsehuset.
Det som gjenstår av dagen er et bursdagsselskap hos et vennepar - men først skulle en annen storfamilie stikke innom og hilse på oss - og valpene selvfølgelig...
Ha ei ny god uke dere!

Ingen kommentarer: