onsdag 6. august 2008

Sommeren på hell...

På morgenturene med hundene kan augustlufta kjennes...Den er "myk". Det er stilt. Ikke det fuglekvitteret som var for litt siden - om du ikke kommer borti flokker som har samla seg på strengene da...De takker for denne sommeren med vakker sang:) Litt vemodig også...MEN - denne sommeren har vært fin her på kysten av Vestlandet, i Bud. Det må vi ta med oss inn i høstmørket. Vi har hatt ganske høye temperaturer og mye sol:) Lite av den berømte "nårråvinj", heldigvis. Vi har hatt en del bilturer, både til barna våre i Oslo, hundeutstillinger og ellers en liten ferietur "uten mål eller mening" - hvor vi havna i Sverige. Der var vi bl.a. innom en kollega av meg, som har hytte i Herjedalen. Takk for et innmari trivelig døgn, Gunhill og Tor! I disse dager er mellomste sønn & fam på ferie hos oss. Imorgen feirer vi Matheas bursdag, hvor hun blir 3 år. Jeg bare nyter siste rest av sommeren nå - hvert minutt - hver time - hver dag. Snart er gubben, jeg og dyra våre igjen her alene, og den vanlige arbeidsdagen er i gang igjen. Skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg med "bare" 3 uker ferie? Jeg har 2 mnd. - og det er akkurat passe:) Nyt sensommeren dere!

Ingen kommentarer: